Za nami wyjątkowe wydarzenie – konferencja „Power to Women”, zorganizowana przez redakcję magazynu Puls Biznesu. W tym roku kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ, której inicjatorką i ambasadorką jest Ilona Adamska, z rozmachem wkroczyła w przestrzeń biznesową, a udział w tej konferencji był kolejną doskonałą okazją do zaprezentowania jej misji oraz dotychczasowych działań.
Ilona Adamska miała zaszczyt wystąpić na scenie z prelekcją pt. „Równość zaczyna się od słów. O przełamywaniu stereotypów i przeciwdziałaniu hejtowi w biznesie”.
Wystąpienie to, choć poruszało trudną i wymagającą emocjonalnie tematykę hejtu oraz mobbingu w miejscu pracy, spotkało się z niezwykle ciepłym i poruszającym odbiorem publiczności.

W trakcie prelekcji Adamska poruszyła między innymi kwestie:
znaczenia autentycznych relacji w biznesie,
roli siostrzeństwa i solidarności kobiet w miejscu pracy,
oraz najnowszych wyników badań Fundacji „W zgodzie ze sobą Ilony Adamskiej”, dotyczących hejtu i dyskryminacji w przestrzeni zawodowej.
Przytoczone statystyki są niepokojące:

Co trzecia Polka doświadczyła hejtu lub dyskryminacji w pracy – najczęściej ze względu na płeć, wiek, wygląd lub macierzyństwo.
74% kobiet spotkało się z tzw. mikroagresją – w tym przerywaniem wypowiedzi, ignorowaniem głosu czy umniejszaniem kompetencji.
Z badań Amnesty International / ONZ Women wynika, że kobiety-liderki najczęściej stają się ofiarami mowy nienawiści w sieci, co przekłada się na ich samopoczucie, aktywność zawodową i społeczną.
Szczególnym momentem wystąpienia była osobista historia, którą Ilona Adamska podzieliła się z uczestniczkami konferencji. Wiele z obecnych kobiet podchodziło do niej po prelekcji ze łzami w oczach, dzieląc się własnymi doświadczeniami, wyrażając wdzięczność i podkreślając, że „odnalazły siebie” w jej opowieści.

– To dla mnie największe wyróżnienie – przyznaje Adamska.
Szczególną satysfakcję przyniosły również deklaracje kilku firm, które zgłosiły chęć zaproszenia naszej akcji na wewnętrzne warsztaty dla pracowników – rodziców – dotyczące edukacji i tego, jak rozmawiać z dziećmi o hejcie. Kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ z radością wesprze te inicjatywy.

Serdeczne podziękowania kierujemy do organizatorów konferencji „Power to Women” za zaproszenie, zaufanie oraz stworzenie inspirującej przestrzeni do rozmowy o wartościach, które dziś w świecie biznesu mają szczególne znaczenie.

Z dumą możemy powiedzieć: kampania NIE HEJTUJĘ – MOTYWUJĘ coraz mocniej zaznacza swoją obecność w środowisku przedsiębiorców i liderów opinii.

