O Kampanii

Badania dowodzą, że hejtujący stanowią dziś ok. 25 proc. wszystkich użytkowników Internetu. 

Nie hejtuję – motywuję

Hejt w Internecie. Postawy, opinie oraz różnice w postrzeganiu przez Polki i Polaków.

Wraz z rosnącą obecnością mediów społecznościowych i wzmożoną aktywnością w internecie, hejt stał się poważnym problemem dotykającym ludzi w różnym wieku, statusie społecznym i zawodowym.
Fundacja „W zgodzie ze sobą” realizująca Kampania Nie hejtuję – motywuję, opublikowała niedawno obszerny raport o hejcie. Dokument dostępny na stronie fundacji jest efektem kompleksowych badań społecznych przeprowadzonych przez Instytut Badawczy Maison&Partners.
Raport ten rzuca światło na skalę oraz skutki hejtu, które dotykają zarówno jednostki, jak i całe organizacje, a także wskazuje na potrzebę działań edukacyjnych i wsparcia społecznego.
 
ksiażka hejt sprzedaz

Jak skutecznie radzić sobie z HEJTEM?

UWAGA! Książka wyprzedana, dostępny tylko ebook.

Hejt to problem, który może dotknąć nas wszystkich -zarówno dzieci, młodzież, jak i osoby dorosłe. Często osoby publiczne, aktywne w mediach społecznościowych, stają się ofiarami nieprzyjemnych komentarzy i działań. Ale hejt nie wybiera – każdy może stać się jego ofiarą.
Nie hejtuję – motywuję

Pomysłodawczyni kampanii

Ilona Adamska – magister filozofii (specjalizacja etyka) i dziennikarstwa, absolwentka 3-letniego kursu doktoranckiego na UKSW w Warszawie oraz studium pedagogicznego na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie. Prezes Fundacji „W zgodzie ze sobą”. Wydawca i redaktor naczelna magazynu „Law Business Quality” oraz 6 portali internetowych. Autorka książek, motywatorka, prelegentka konferencji biznesowych. Ekspertka ds. przeciwdziałania mowie nienawiści, regularnie występująca w mediach – telewizji i stacjach radiowych, gdzie porusza tematykę hejtu. 
Organizatorka kampanii NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ prowadzonej w Polsce i Wielkiej Brytanii pod Honorowym Patronatem Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej. Pomysłodawczyni ogólnopolskich badań pt. „Hejt w Internecie. Postawy, opinie oraz różnice w postrzeganiu przez Polki i Polaków”. 
Prywatnie miłośniczka koszyków, włoskiej kuchni, podróży i dobrych książek. 
Nie hejtuję – motywuję
Teresa Rosati
Blue Cafe, Piotr Kupicha
Anna Korcz, Teresa Rosati, Katarzyna Miller, Katarzyna Pakosińska

Ambasadorzy Kampanii

Dołącz do newslettera

kampania nie hejtuje motywuje

Partnerzy

Patroni medialni

Kontakt

© Wszelkie prawa zastrzeżone